Cases
Benieuwd wat we voor
anderen hebben gedaan?
Violife roadshow
Violife, een toonaangevend merk in plantaardige zuivelalternatieven, wilde consumenten kennis laten maken met hun smakelijke plantaardige Zuivel.
Knorr Groente Pasta's
Knorr, bekend om zijn innovatieve en smaakvolle producten, wilde de consumenten kennis laten maken met hun nieuwste creatie: Groente Pasta’s.
Heineken 0.0
Simpelweg de best smakende 0.0. De opdracht was even helder als het merk: laat dit aan zoveel mogelijk mensen proeven, dan proeft men dat zelf.
Felix kattenvoer
We kennen hem allemaal: Felix, de ondeugende en eigenwijze zwart/witte kat uit de commercials van het gelijknamige kattenvoer merk.
Maggi
Een complete roadshow waarbij elk jaar nieuwe elementen worden toegevoegd. Van tijdelijke Maggi winkels tot een mobiele kookstudio.
Kitkat
Kitkat, wie kent het merk niet? Bekend om de slogan ‘Have a Break, Have a Kitkat’. In 2024 gaan we het marktaandeel verder vergroten.