Digital

Online integraties met fieldmarketing bieden bedrijven een unieke kans om hun marketinginspanningen te versterken, merkbekendheid te vergroten, interactie met het publiek te bevorderen en waardevolle inzichten te verkrijgen voor toekomstige campagnes. Het combineren van digitale en fieldmarketing-tactieken resulteert in een krachtige synergie die merken helpt om zich te onderscheiden in een competitieve markt.

Shopper activatie met
online marketing

Slimme targeting op locatie

Het gericht richten van online marketingactiviteiten op een specifieke locatie om de doelgroep effectief te bereiken.

Programmeren van campagnes

Met een beperkt budget per demonstratie kunnen duizenden extra contacten gemaakt worden door het gebruiken van online campagnes die aansluiten op de fieldmarketing-activiteit qua tijd en locatie.

Versterken van live-promoties

Door het toevoegen van een online-component aan live-promoties kan het bereik worden vergroot en kunnen specifieke doelgroepen worden aangesproken.

Vergroten bereik binnen doelgroep

Door online targeting op locatie voor of na een live-promotie of activiteit kan het bereik binnen een specifieke doelgroep worden vergroot.

online versterkt fieldmarketing

Online integraties kunnen live-promoties, demonstraties, sampling of andere fieldmarketing-activiteiten versterken door slimme targeting op locatie voor of na de activiteit, waardoor het bereik flink vergroot kan worden door een specifieke doelgroep aan te spreken, naast de 1-op-1 contacten die al worden gemaakt.

Cocio-promotors delen chocolademelk uit vanuit hun promotietruck buiten
Violife-promotieteam buiten in hun promotietruck vrolijke groep jonge mannen
Lachende meidenverkoper die je een kopje Senseo-koffie aanbiedt om te proberen

Ook een succesvolle promotie
starten?

Neem vrijblijvend contact op