YEAR ROUND ACTIVATIONS KITKAT

Kitkat, wie kent het merk niet? Bekend om de slogan ‘Have a Break, Have a Kitkat’. In 2024 gaan we het merk nog meer laden op een breder bereik om zo het marktaandeel verder te vergroten. Hiervoor heeft Monsterscore in samenwerking met Nestlé een soort Always-on Roadshow ontwikkeld. Niet dus omdat er grote nieuwe introducties zijn, maar om telkens relevant te kunnen inspelen op mogelijkheden om het merk te versterken. En uiteraard gebeurt dat vaak ook op een ludieke manier die zo past bij dit merk.

Het concept achter de campagne was eenvoudig maar doeltreffend – Knorr wilde de consumenten laten proeven dat de Groente Pasta’s qua smaak en bite vergelijkbaar waren met reguliere pasta, maar dan met een gezonde twist. Dit werd gedaan door ter plaatse heerlijke pasta met eenvoudige pastasaus te bereiden en uit te delen aan voorbijgangers.

Promoter met KitKat tijdens een campagne op straat

DUURZAAM & VERANTWOORDELIJK

Bij deze fieldmarketingactiviteit maken we gebruik van een elektrische retro-van als duurzaam vervoermiddel. Deze milieuvriendelijke optie stelt het promoteam in staat om efficiënt van actielocatie naar actielocatie te navigeren, terwijl we tegelijkertijd onze ecologische voetafdruk minimaliseren. Kitkat gaat nog een stap verder met steun aan cacaoboeren en hun gezinnen met een innovatieve gezinsgerichte aanpak om het gat naar een leefbaar inkomen te dichten en de leefomstandigheden van cacaoboeren te verbeteren. Op de nieuwe verpakking staat hier meer over.

ACTUALITEIT

Gebeurt er ergens iets waardoor mensen het beste even kunnen ‘breaken’? Even een kleine reset of even iets moeten kunnen relativeren? Even Ons Kitkat Promotieteam rukt snel uit om erop in te spelen en zo’n actualiteit even aan te raken. Op een leuke manier, vaak met een glimlach ten gevolg linken wij dit. Dus: rijden de treinen vandaag even niet naar Schiphol? Have a Break…have a Kitkat!

AGILE WORKING

Bij een fieldmarketingbureau is agile werken essentieel om snel en flexibel in te spelen op de steeds veranderende omstandigheden en actualiteit. Ook bij deze Roadhow is dat key. Door onze agile aanpak kunnen projectmanagers en hun teams snel schakelen en zich manifesteren bij actuele gebeurtenissen of omstandigheden. Of het nu gaat om een lange rij bij een festival, een staking van het openbaar vervoer of gewoon een super-regenachtige dag: door het aanpassen van de exacte actie, het kiezen van de juiste insteek en een goede locatie en een agile benadering reageren we snel en kunnen zo effectieve promotie uitvoeren. Door continu te evalueren en te leren, kunnen we strategieën en plannen voortdurend verbeteren en optimaliseren in een voortdurende dynamiek, waardoor een roadshow als deze nóg meer oplevert voor iedereen.

Geïnteresseerde klanten in hangmat van KitKat tijdens KitKat campagne