Onderzoek
Ontdek de effectiviteit van onze fieldmarketingcampagnes door middel van ons innovatieve Effectiviteitsonderzoek. Met online onderzoekstools en een groot aantal deelnemers, krijgt u meetbaar inzicht in zaken als merkherinnering, productgebruik en aankoopintenties, waardoor u als adverteerder waardevolle inzichten verkrijgt.
leuk dat je geintereseerd
bent in onze effectiviteitsonderzoeken!
Wij willen je graag laten zien op wat voor manier wij naar vrijwel al onze campagnes onderzoek (op maat) doen en hoe de resultaten vervolgens aan jou worden gepresenteerd. Tijdens onze acties worden zo’n 600 – 1.000 ontvangers gevraagd mee te doen aan een online onderzoek, dat 2 tot 3 weken na een actie wordt uitgevoerd om een goed beeld te krijgen van de resultaten van de promotie.
Gebruik de online onderzoekstool
De resultaten zijn online in een innovatieve tool beschikbaar en kunnen op verschillende manieren worden bekeken. Het betreft een dynamische tool, waarmee door het onderzoek kan worden heen gebladerd. Op de verschillende pagina’s kunnen resultaten worden uitgesplitst of kunnen er vergelijkingen worden gemaakt op leeftijd, geslacht of gezinssamenstelling. Door verschillende variabelen aan te vinken is het mogelijk om significante verschillen te presenteren.